Kurz sociálních dovedností

Publikováno:
adfebe43-23a6-4399-bf7f-671c14dbfc4e

Dne 2. 5. 2023 se vydaly třídy SČ2 a SČ3 na kurz do areálu RS Kladno Doksy. Cesta probíhala podle plánu - z Teplic do Ústí, z Ústí do České Lípy, z České Lípy do Doks, a pak pěšky do kempu. Po příchodu jsme si vybalili a následoval oběd. Ještě ten den následovala hra, ve které šlo o ztvárnění scének pomocí divadla. Později odpoledne přijela paní s pejskem Tondou, se kterým dělá canisterapii a představila nám svoji práci.

Druhý den jsme dostali jen lehkou snídani, kterou ale každý raději snědl, protože jsme cvičili jógu.  Hned na to nás čekalo zdolání Mount Bezděz pod vedením velezkušené turistky Petry Převrátilové a Jitky Jarošové. Po velice náročné aktivitě musel přijít i zasloužený odpočinek, protože jsme šli pěšky až do kempu. Po večeři, která byla posunuta z důvodu zadrhnutí nohou při cestě, jsme si pouze sedli a kochali se krásnou krajinou.

Ve čtvrtek jsme šli do muzea Karla Hynka Máchy a cesta nás zavedla i do nedaleké kavárny, kde si i naše spolužačka zkusila práci profesionální servírky. Odpoledne za námi přijela paní z organizace Spirála s přednáškou o domácím násilí. Hned na to jsme si dali dobrou večeři a poslední večer jsme rozdělali oheň, opekli buřty a zazpívali jsme si osvědčené hitovky jako třeba Stánky nebo Slavíci z Madridu. Tímto náš kurz skončil, protože v pátek ráno následovalo už jen vyhodnocení celokurzové aktivity a předání diplomů a medailí.

za SČ2 a SČ3 zpracoval Dan Slavík

editovala Adéla Filipová M.A.

Fotogalerie

Nepřehlédněte

C32A4E51-5C70-44CF-8341-A7EDD80B13D6_4_5005_c

Tak jako učitelé, dračích lodí se účastnili i žáci. V 15. ročníku závodu amatérských posádek dračích lodí na Labi ve Vaňově tentokrát bojovala i třída SČ2. Tato akce má dlouhou tradici a je oblíbená mezi sportovci i diváky. Dračí loď je speciální…

Image-4

Máme za sebou účast na soutěži ve 3D modelování v Hradci Králové! Přes nabitou účast se bohužel klukům nepodařilo obsadit místa na pomyslné bedně. I tak ale důstojně obstáli v silné konkurenci a domů odjížděli s nově nabytými zkušenostmi.

Snímek obrazovky 2024-05-06 123742

Zveme Vás k účasti v soutěži v IT a kybernetické bezpečnosti HAXAGON. Využijte jedinečnou příležitost dozvědět se novinky nejen o kybernetické bezpečnosti a současně poměřit své síly se studenty z celé ČR. Již teď se registruj – viz QR kód níže.…