Pracovní stáž po absolvování projektu „Úspěšné výběrové řízení“
V pátek před podzimními prázdninami se završil projekt „Úspěšné výběrové řízení“ pro žákyni 4. ročníku Karolínu Kočinovou. V rámci projektu Karolína absolvovala výběrové řízení na pozici „asistentka ředitele logistiky“ u České pošty, s.p. Toto výběrové řízení vyhrála a získala tak jednodenní pracovní stáž, která se uskutečnila právě v pátek 22.10.2021. A co říkala Karolína na den strávený jako asistentka?
„Jsem velmi ráda, že jsem mohla nasbírat zkušenosti na České poště v Ústí nad Labem s panem ředitelem Bc. Vlastimilem Roučem. Měla jsem možnost podívat se do provozu logistického centra, na personální oddělení a být součástí některých jednání. V rámci práce asistentky jsem připravila e-mail pro vedoucí všech oddělení logistiky, vyhotovila jsem záznam z jednání a kontrolovala dodržování časového harmonogramu pana ředitele. Na personálním oddělení jsem se dozvěděla, na jaké typové pozice obvykle získávají zaměstnance a jaká je úloha personalistů ve firmě. Touto cestou bych jim chtěla velmi poděkovat za vstřícnost i za nově nabyté zkušenosti, které uplatním v budoucí práci.“
Za celou Obchodní akademii Teplice bych ráda připojila poděkování České poště, s.p., konkrétně panu Bc. Vlastimilu Roučovi, jeho asistentce i personálnímu odd.
Věřím, že v takovýchto projektech budeme nadále pokračovat a zpřístupníme tak pracovní zkušenosti i dalším našim žákům.
Ing. Miroslava Přibylová